Pages

Daisypath Anniversary tickers

TENTANG ANIZ ANIZA

My Photo
ANIZ ANIZA
Putrajaya, Malaysia
Seorang Isteri..Seorang Ibu Kepada Buah Hati Kesayangan Ku..Ammar Hafiz & Fariesya Irdina. Tiada Apa Yang Membahagiakan Selain Adanya Insan Tercinta Ini Di Sisi Ku..
View my complete profile

ANAK² TERCINTA

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Friday 17 February 2012

SUSAHNYER BEKERJA DI JABATAN YANG DI DALAMNYA ADA PEKERJA YANG TAK KREATIF n BLA BLA BLA

Uhhh rase nak ku tampar je mamat ni...banyak cakap plak die...klo ko sakit hati ngan aku..x payah ko komplen,membebel mcm mak nenek pada idea² kreatif aku kat jabatan ni.normal la pempuan suka pada benda² yang cantik. Islam pun menyuruh umatnya untuk mengamalkan kebersihan da kekemasan...aku ni jenis yang x kisah bab mencantikkan office..cuma tu la  bukan semua nak bekerjasama klu bab ini..ramai plak yang mengkomplen..awat office ni pak hang yang punyer ke...x leh nak cantik²....tampal sane,gantung sini..ade je mulut² jenis BUNTUT AYAM..klu pempuan ok la..ni lelaki..huhuhu...


LAGI CEPAT LAGI BAGUS
ermmmm....rasenya orang mcm ni bagus tak de dalam office ni.menyusahkan orang je..BIKIN PANAS..bagus ko berenti je keje..jaga anak²  kat umah..klu kat office pun bukan gak ko wat keja..kehulu hilir...jadi x payah la aku susah² nak urus staff mcm ni...ye lah office ni kan PAK ko yang punyer kan....disebabkan hati ku juga PANAS oleh sikapnya...aku kini mcm sudah x sabar nak pindah dari sini..huhuhu...TEKANAN plak..tp aku ni jenis x amik pusing jugalah..jadi wat "DERK" je lah...lagi cepat aku tukar lagi lagi bagus....


GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAM + MARAH!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.