Pages

Daisypath Anniversary tickers

TENTANG ANIZ ANIZA

My Photo
ANIZ ANIZA
Putrajaya, Malaysia
Seorang Isteri..Seorang Ibu Kepada Buah Hati Kesayangan Ku..Ammar Hafiz & Fariesya Irdina. Tiada Apa Yang Membahagiakan Selain Adanya Insan Tercinta Ini Di Sisi Ku..
View my complete profile

ANAK² TERCINTA

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Friday 17 February 2012

HARI-HARI YANG DATANG

Ermmm..x lame dah aku nak meninggalkan bumi di bawah bayu ni..detik demi detik aku menghitung..Syukur alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Mungkin bulan Mac aku da tinggalkan bumi Kota Kinabalu yang penuh kisah suka & duka sepanjang 5 tahun aku disini....

Dan aku pun da round satu sabah kecuali daerah kecil di pedalam la n pulau² die..ermmm hubby takut nak lepas kan aku sampai ke pulau² yang ade kat K.K ni..tension tol..hahhahah...keempunan la nampak gayenyer...frust jugalah sebab aku ni pencinta alam sekitar..hehe...da tentu lah aku xcited nak g tempat-tempat tu....

ermmmm....tugas untuk hari-hari terakhir coz da menghitung hari kan...jadi kenelah siapkan tugas-tugas sebelum aku mengundur diri...sedihnyer..hehe..sedih ker..rasenyer aku la orang yang paling gumbira..sebabbbbbbbb lama da aku tunggu saat ni....saat untuk bersama-sama kembali ngan family aku...RINDU ehhhhh

K la..nnt aku sambung laen..nak stat buat keje da..takut x siap² lak aku punyer kerje..marah nnt org yang ganti tempat aku...ekekekeke...


PUTRAJAYA tunggu...aku akan balik ke Putrajaya semula...syok ehh dekat je aku nak balik jumpa mak pak aku...da la dierang selalu sakit....huhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.