Pages

Daisypath Anniversary tickers

TENTANG ANIZ ANIZA

My Photo
ANIZ ANIZA
Putrajaya, Malaysia
Seorang Isteri..Seorang Ibu Kepada Buah Hati Kesayangan Ku..Ammar Hafiz & Fariesya Irdina. Tiada Apa Yang Membahagiakan Selain Adanya Insan Tercinta Ini Di Sisi Ku..
View my complete profile

ANAK² TERCINTA

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday 3 April 2012

SAMPAI DA KAT PUTRAJAYA....

Alhamdulillah akhirnya aku sampai juge di sini....sepatutnya aku lapor diri di Kem. Penerangan pada 19 Mac 2012..tapi disebabkan oleh tugas² ku yg belum selesai..terpaksa aku tangguh selama 2 minggu...seminggu tu aku balik ke Kota Kinabalu untuk meraikan Majlis Perpisahan aku ngan kawan-kawan office n yang penting aku dapat menyiapkan tugasan-tugasan terakhir sebelum aku bertukar ke Semenanjung


Sepanjang seminggu kat Kota Kinabalu...huhuhu single la konon..coz sume ahli family dan pindah da sume ke semenanjung...stay kat umah kakak 1 office..terima kasih atas jasa akak menumpangkan tidur n makan nak pg keje sekali...huhuhu..jasa tu akan aku ingat sampai bila²..:D..
majlis perpisahan hari tuh


Sedih tapi masih tetap tersenyum..tetap ketawa..(hehe sape tau erk klu dalam hati) 5 tahun da kat JASA K.K mane x sedih kan...sume kawan² kat admin da mcm family..gurau² bersama...sunyi rase x dengar suara n nyanyian  sumbang² dierang ni..ngeeeeeeeeee....
JASA dalam kenangan




akakakka....hmmm rindu ngan dierang ni tau...tapi apekan daye...aku tetap tinggalkan juga JASA Sabah demi mencari pengalaman..hukhukhuk...


geng keras admin JASA Sabah
semua pic ini untuk kenangan..kenangan bersama staf JASA Sabah..insyaAllah suatu hari nanti kite jumpe erk...klu umur panjang..♥



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.