Pages

Daisypath Anniversary tickers

TENTANG ANIZ ANIZA

My Photo
ANIZ ANIZA
Putrajaya, Malaysia
Seorang Isteri..Seorang Ibu Kepada Buah Hati Kesayangan Ku..Ammar Hafiz & Fariesya Irdina. Tiada Apa Yang Membahagiakan Selain Adanya Insan Tercinta Ini Di Sisi Ku..
View my complete profile

ANAK² TERCINTA

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Thursday 1 March 2012

SELAMAT TINGGAL KOTA KINABALU.....

sedih + gumbira...lalaalala
Cepatnya masa berlalu..genap 5 tahun aku tinggal di bumi bawah bayu ni...terlalu banyak kenangan yang sukar untuk aku lupakan..x lama lagi aku nak balik da Putrajaya....tinggalkan kan segala kenangan duka..bawak balik kenangan indah..chewah.....ermmm klu tengok profile mmg aku letak da tempat kat Putrajaya..tapi aku masih lagi disini (excited je nih)....siapkan kerja yang belum selesai dulu..baru hati tenang nak tinggalkan tempat keje yang sekarang ni....klu tak pening la nanti yang ganyi tempat aku..tapi sedikit demi sedikit akan ku siapkan...mcm da kompom je kan nak pindah..hahah kompom la ni..klu x aku x lah sebok mengemas,menyiapkan kerja yang x pernah nak selesai...siap satu datang lak bertimbun..mmg la tak tersiap.

MAC 2012

Bulan ni last aku kat K.K..tempat baru akan menyusul..membawa harapan baru,cerita baru,kenangan baru ape lagi erk?ye lah yang sewaktu dengannya....ermmmm berdebar-debar rasenyer..manalah tempat aku dicampakkan kan..mcm mane lah plak suasana tempat baru tu kan..jadi tanda tanya plak..harap-harap ia lebih baik dan baik-baik semuanya...hihihi...kebetulan bulan ni sempena bulan kelahiran ku...what a suprise!tunggu je...hmmmm kawan² yang akan ku rindui...doakan kejayaan ku walau kat mana aku berada....n lebih bersemangat nnt di tempat baru...:D..plen da lama nak balik semenanjung dari 2009 lagi...akhirnya tercapai juga niat tu..bukan ape...kat sini tak de saudara mara..hehe..klu ape² jadi nak mintak tolong sape? En. Polis?hehe nak wat pe kan...ape pun aku bersyukur maybe doa mak n ayah meminta ku untuk balik dekat ngan mereka termakbul juga.....amin.....

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.